{description} page background image
MAURER şirkəti körpü və viyadükt layihələri üçün genəldici bəndlər, dayaqlar və damperlər təmin etməkdədir. MAURER-in bu çərçivədə icra etdiyi qlobal layihələrdən biri Hindistanda, Mumbay şəhərində yerləşən ən uzun dəniz körpüsü layihəsidir. Poladdan hazırlanan bu körpü səyahət müddətini 2 saatdan 20 dəqiqəyə salıb. Körpü ilə bağlı planlanan statistika gündəlik 70 min nəqliyyat vasitəsinin istifadə etməsidir.


Maurer şirkətinin bu layihə üçün təmin etdiyi məhsulları qeyd edək:


  • 1100 ədəd elastomer dayaq (elastomeric bearings)
  • 461 ədəd sferik dayaq (spherical bearings)
  • 160 ədəd pot dayaq (pot bearings)
  • 880 m uzunluqda Genəldici Bənd (expansion joints)
  • 40 ədəd vibrasiya damperləri (vibration dampers)
Bu məhsullar hazırlanarkən körpü ilə bağlı əsas alınan bəzi vacib nüanslar var. Bunlar:


  • Nəhəng aşırımlar (100 m-dən 180 m-ə qədər)
  • Körpü poladdan hazırlandığı üçün betona nəzərən daha daha yumşaq, daha elastik hərəkət edir. Nəticə olaraq daha güclü vibrasiyanın yaranmasına səbəb olur.
  • Yan küləklər (20 m/san. və ya 72 km/saat) səbəbindən 300 mm civarında hərəkət yaranır. 
Bu layihə üçün Maurer tərəfindən xüsusi damperlər hazırlanıb (MTMD-V, Spring-Mass-Dampers), hansı ki, hər biri 4.8 t ağırlığındadır. Bu damperlər sayəsində körpüdəki vibarsiya 15 faktor qədər azaldılıb.


Burada istifadə olunan hidravlik damperlər xüsusi olaraq layihələndirilib. Belə ki, bu damper bir-birinə sürtünmə və aşınma vermədən hərəkəti təmin edilir. Damperlər 400 km-lik testdən uğurla keçib. Eyni zamanda 160 dərəcəyə qədər heç bir aşınmasız və sızıntı olmadan fəaliyyəti davam etdirib. Damperlərin əsas kütlələri isə betondan hazırlandığından iqtisadi baxımdan da çox səmərəli həll variantı hesab olunur.


Bizimlə bağlı sualınız var?

Sorğunuzu təqdim edin

Peşəkar xidmətlərimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə əlaqə məlumatlarınızı qeyd edin, sizə zəng edək!