MAURER şirkəti körpü və viyadükt layihələri üçün genəldici bəndlər, dayaqlar və damperlər təmin etməkdədir. MAURER-in bu çərçivədə icra etdiyi qlobal layihələrdən biri Hindistanda, Mumbay şəhərində yerləşən ən uzun dəniz körpüsü layihəsidir. Poladdan hazırlanan bu körpü səyahət müddətini 2 saatdan 20 dəqiqəyə salıb. Körpü ilə bağlı planlanan statistika gündəlik 70 min nəqliyyat vasitəsinin istifadə etməsidir.
- 1100 ədəd elastomer dayaq (elastomeric bearings)
- 461 ədəd sferik dayaq (spherical bearings)
- 160 ədəd pot dayaq (pot bearings)
- 880 m uzunluqda Genəldici Bənd (expansion joints)
- 40 ədəd vibrasiya damperləri (vibration dampers)
- Nəhəng aşırımlar (100 m-dən 180 m-ə qədər)
- Körpü poladdan hazırlandığı üçün betona nəzərən daha daha yumşaq, daha elastik hərəkət edir. Nəticə olaraq daha güclü vibrasiyanın yaranmasına səbəb olur.
- Yan küləklər (20 m/san. və ya 72 km/saat) səbəbindən 300 mm civarında hərəkət yaranır.



