{description} page background image
MAURER şirkəti körpü və viyadükt layihələri üçün genəldici bəndlər, dayaqlar və damperlər təmin etməkdədir. MAURER-in bu çərçivədə icra etdiyi qlobal layihələrdən biri Kolumbiyada yerləşən Yarumo Blanco Viyadüktüdür.


2010-cu ildə inşasına başlanıb, lakin müəyyən problemlərlə üzləşilib. Problemlərdən biri də o olub ki, körpünün inşaat işlərinin yarısı artıq bitdikdən sonra, seysmik normalara uyğunluğunun tam planlanmadığı aşkar olunub.


Bu viadakt-ın uzunluğu 640 m-dir və dərəli-təpəli ərazidə yerləşir. Ərazinin coğrafi relyefi və seysmik aktiv ərazi olması viadakt-ın yenidən seysmik normalara uyğun gücləndirilməsini tələb etdi. Gücləndirmə mərhələsində qarşıda duran əsas məsələlərdən biri də, ərazinin relyefindən asılı olaraq körpü aşırımları arasında yüksəklik fərqinin 20-50 m arası dəyişməsidir.  


Layihə üçün seçilən məhsul SİP-D-Bearings of Muarer oldu. Buradakı SİP – Sliding İsolation Pendulum, D yəni double – yastığın 2 basıq üzdən ibarət olmasını bildirir. Seçilən bu yastıq tipinin yerinə yetirməli olduğu 4 əsas funksiyası var:


  • Körpü dayaqlarla birgə səthdən izolyasiya edilir və üfüqi istiqamətdə bütün yönlərə 600 mm-ə qədər hərəkətə icazə verir.
  • Zəlzələ zamanı kinetik enerjini yayaraq 7%-lik iç sürtünmə ilə hərəkətləri limitləyir. 7%-lik normaya, sifarişçiyə təklif olunan alternativ şirkətlər arasından sadəcə Maurer qaranti verə bildi. Bu da Maurer-in patentli Sliding materialı sayəsindədir. İstismar müddəti 50 ildir.
  • Zəlzələ sonrasında konstruksiyanı ilkin vəziyyətinə avtomatik qaytarır.
  • Təqribən 14 MN-luq şaquli yükləri ötürür.

Bu layihədə başqa baraqlı bir məqam da var. Normalda yastıqlar körpü aşırımları və dayaqlar arasında yerləşdirilir. Şəkillərdən də görə biləcəyiniz kimi, bu layihədə seysmik normalar əvvəlcədən düşünülmədiyi üçün dayaqlar ilə aşırımlar birbaşa tam olaraq betonlanıb. Nəticədə ora yerləşdirmək mümkün olmadığından, Maurer fərqli bir üsula əl atıb. Prosesin addımları aşağıdakı kimidir:


Addım 1: Sütunlar ən alt hissədən kub formasında genişləndirilir və betonlanır


Addım 2: 8 dayaq konstruksiyası və donkratlar əlavə edilir, stabil saxlamaq üçün


Addım 3: Üfüqi istiqamətdə dayaqların ən altından almaz məftil ilə kəsim edilir


Addım 4: 4 hidravlik donkrat ilə körpü 50 sm qaldırılır 


Addım 5: Hər sütuna 4 yastıq əlavə edilir (SİP-D Bearings), taxılır və sabitlənir 


Addım 6: Dayaqlar asta-asta yastıqların üzərinə geri qaytarılıb otuzdurulur.


Bizimlə bağlı sualınız var?

Sorğunuzu təqdim edin

Peşəkar xidmətlərimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə əlaqə məlumatlarınızı qeyd edin, sizə zəng edək!