Strand Ankorları İlə Çuxurların Sabitləşdirilməsi
DYWIDAG Strand Ankorları, Stuttgart 21 alt layihəsində, xüsusən Stuttgart-Ulm dəmir yolu layihəsinin bir hissəsi olan Layihə İcazəsi Bölməsi 1.5-də müxtəlif çuxurları sabitləşdirmək üçün istifadə olunmuşdur. Yeni şəhərsəl dəmir yolu stansiyası açıq kəsim metodu ilə tikilmiş və Lot 4 Şimali ərazisindəki çuxurlar DYWIDAG Strand Ankorları ilə təhlükəsizləşdirilmişdir.
Kontekst
DYWIDAG Strand Ankorları, Stuttgart 21 alt layihəsində, xüsusən Stuttgart-Ulm dəmir yolu layihəsinin bir hissəsi olan Layihə İcazəsi Bölməsi 1.5-də müxtəlif çuxurları sabitləşdirmək üçün istifadə olunmuşdur. Yeni şəhərsəl dəmir yolu stansiyası açıq kəsim metodu ilə tikilmiş və Lot 4 Şimali ərazisindəki çuxurlar DYWIDAG Strand Ankorları ilə təhlükəsizləşdirilmişdir.
Kontekst
- Layihə İcazəsi Bölməsi 1.5, Feuerbach və Bad Cannstatt dəmir yolu stansiyaları arasındakı ərazini və Stuttgart Baş Stansiyasına giriş yolunu əhatə edir. Bu bölmə, təxminən 9 km uzunluğunda yeraltı uzaq məsafə və şəhərsəl dəmir yolu xətlərinin tikintisini daxil edir.
- Lot 4-də, əsas stansiyanın şimalında mövcud olan yuxarıdan keçən dəmir yollarının sökülməsi ilə yeni bir məhəllə inkişaf etdirilir, Rosensteinquartier-də isə yeni bir şəhərsəl dəmir yolu stansiyası tikilir.
- Mittnacht Street Stansiyasındakı UL 7 ərazisində çuxurların sabitləşdirilməsi üçün təxminən 13,000 metr müvəqqəti, sementlə doldurulmuş 3-5 telli DYWIDAG Strand Ankorları istifadə edilmişdir.
- UL 8 ərazisində təxminən 9,000 metr müvəqqəti və daimi 3-5 telli ankorlar quraşdırılmışdır.
- Bundan əlavə, UL 10 ərazisi üçün təxminən 18,000 metr müvəqqəti və daimi sementlə doldurulmuş DYWIDAG Strand Ankorları təmin edilmişdir, layihə boyunca çuxurların sabitliyini təmin etmişdir.


